Česky

Zapomněl(-a) jste heslo?

12 tipů, jak si najít práci

  1. Podívejte se na sebe očima potenciálního zaměstnavatele – zamyslete se nad tím, co svému zaměstnavateli můžete poskytnout a jak lukrativní zaměstnanec pro něj jste. To je to, co ho zajímá.
  2. Nevhodně napsaný životopis vám může zhatit všechny šance, proto jeho formální a obsahové stránce věnujte dostatečnou pozornost.
  3. Významnou roli hraje průvodní a motivační dopis, který by měl vysvětlit, proč se o danou pozici ucházíte.
  4. Důležitá je schopnost prezentovat sám sebe.
  5. Na pohovor jděte připravení, zjistěte si dostupné informace o společnosti, ve které se ucházíte o zaměstnání.
  6. Nepodceňujte vliv prvního dojmu, proto choďte na pohovory vždy včas a vhodně oblečení, neboť i personální poradce rozhoduje o tom, zda půjdeme na pohovor do zvolené společnosti nebo nikoli.
  7. Poznejte a naučte se „prodat“ svoji konkurenční výhodu – to vám zaručí, že se v očích společnosti odlišíte.
  8. Neustále na sobě pracujte, rozvíjejte se a vzdělávejte se. Získáte tím náskok před ostatními absolventy.
  9. Nebraňte se změnám, tím získáte výhodu oproti zkušenějším uchazečům.
  10. Zajímejte se o pracovní možnosti již během studia, účastněte se nejrůznějších veletrhů a využívejte každé možnosti kontaktu s možnými zaměstnavateli.
  11. Nebojte se při pohovoru ptát i vy, je to příležitost i pro vás dozvědět se, jestli je pro vás dané místo to pravé.

Přejeme mnoho úspěchů při hledání nejvhodnějšího povolání.

WT tým 

zpět