Česky

Přihlášení

Zapomněl(-a) jste heslo?

Fincentrum Premier, ředitel divize

Po prvním roce startu nové zaměstnanecké divize jsme si nechali změřit DNA, abychom si ověřili, že máme dobře postavené kompetenční a hodnotové základy nové divize a současně jsme chtěli vědět, kde máme rezervy k dalšímu rozvoji.

Analýza DNA je skvělá především v tom, že jasně v pěti kategoriích naměří veličiny ohledně energie, vitality, well-being, angažovanosti, agility a rizikových faktorů. Současně jsme odhalili nevyužitý potenciál. Vyšlo nám, že naši lidé mají skvělé prodejní kompetence, ale máme rezervy v strategické obchodní komunikaci, což je především dotazování klientů, širší návrh řešení, nejenom reakce na primární požadavek a obchodní vyjednávání. Obě oblasti jsme následně adresovali v rámci rozvojového programu našich zaměstnanců.

DNA analýzu mohu doporučit, její obrovskou výhodou je minimální zatížení zaměstnanců, protože funguje snadno přes webový formulář, výsledky jsou rychle k dispozici a přehledně a jasně ukazují na stav firmy. Co jsem rovněž ocenil, že se nejedná o klasický dotazník formou otázka/odpověď ale o pokročilou metodu psychodiagnostiky, která využívá vizuální stránku a tím naše zaměstnance dotazník bavil a celý proces si vlastně užili. Analýza DNA dává managementu do ruky skvělý nástroj, jak firmu posunout dál.

zpět