🔥 Testy pro veřejnost – dospělí, studenti, žáci, podnikatele, partnerské vztahy
Konkurenceschopnost firmy rozhoduje o jejím životě. DNA firmy je unikátní řešení mapující potenciál firmy, sleduje reálné hodnoty, skutečný potenciál zaměstnanců, kam firma směřuje, jak je schopna naplňovat vize a cíle.
DNA firmy předurčuje její konkurenceschopnost na trhu. Klíčovou informací DNA je benchmarking dat založený na reálně měřených hodnotách bez možnosti stylizace.
DNA firmy zlepšuje řízení lidí, motivaci, spokojenost, integritu, angažovanost a vylaďuje firemní klima, zaměřuje se na well-being.
Porovnáme skutečný stav firmy vůči jejímu optimálnímu stavu. Získáte studii „DNA firmy“ se závěrečným doporučením na základě benchmarkingu ostrých (reálných) dat v čase.
Díky výsledným, graficky zpracovaným hodnotám se majitelé, manažeři firem dozví, jaký je status jejich společnosti.
Zda je firma zdravá a konkurenceschopná, či:
DNA | HODNOTOVÝ INDEX FIRMY |
---|---|
Agilní firma
|
Firmy zaměřené na implementaci know how do firemního prostředí. Firmy, které se specializují na poskytování řešení, či služby mezi ně můžou patřit i poradenské společnosti, výroba, průmysl, cestovní ruch, hotelnictví a podobně. Firmy jsou svou povahou a zaměřením vysoce konkurenceschopné...
|
Dynamická firma
|
Firmy zaměřené primárně na výsledky a cíle. Jedná se o obchodní společnosti, banky, retail, firmy zaměřující se na služby zákazníkům s cílem prodeje koncovému zákazníkovi. Mohou zde patřit telekomunikační společnosti a firmy s vysokým obratem a počtem zaměstnanců...
|
Rozvíjející se firma
|
Firmy uvádějící nové produkty na trh tzv. start-upové společnosti a podobně. Firmy jsou svou povahou konkurence schopné. Často jim ale chybí jasně definovaná firemní kultura, která by udávala směr a vizi, podporovala angažované a integrované zaměstnance...
|
Stagnující firma
|
Firmy zaměřené na víceoborové portfolio, výrobu či služby, malého, středního a většího počtu zaměstnanců, které nemají jasnou vizi, jsou tzv. přenákladované, nemají momentální potenciál růstu, neinvestují do lidí, inovací a technologii. Prostředky mají vesměs jen na provoz...
|
Martin Král
Managing Director & Partner Instinct Agency
Cesta do hlubin podvědomí
Zpravodaj Hospodářské komory - 3/2018.