Každý člověk je jedinečný a Worktest svým způsobem odhaluje právě tuto jedinečnost. Jsem Helena Seifertová a ráda odhaluji tuto jedinečnost formou interpretace výsledků testu pro mé klienty.
20 let se zabývám vedením lidí, realizacemi projektů, komunikací s lidmi z veřejné správy a poslední 3 roky koučováním. V životě jsem se setkala se spoustou nedorozumění v komunikaci, zbytečných třenic a podivných komunikačních šumů. Je to přesně to, s čím mohu nyní pomáhat svým klientům.
Vzpomínám si na dobu, kdy jsem přesně potřebovala vědět, kdo jsem a kde potřebuji vyrůst. Bylo to v okamžicích, kdy jsem propojovala roli mámy, manažerky, realizátorky projektů a manželky. Tehdy bych uvítala možnost zjistit, jak to mám s energií, jestli ta únava, co cítím, je normální, jaké dovednosti potřebuji získat. A přesně tohle mi nyní Worktest umožňuje, a to ještě s přidanou hodnotou, je rychlý, přesný, nestrávím nad ním hodiny času a nemohu ho oklamat, protože jde do mého podvědomí.
A Worktest je nástroj, díky kterému se klienti doví, jak to mají právě s komunikací, energií, co je potřeba rozvíjet, aby se jim dařilo, např. uzavírat obchody podle jejich představ. Při interpretaci výsledků Worktestu zažívám s klienty radost, když zjistí, jaké jsou jejich silné stránky. Propojením jednotlivých hodnotících kritérií často dojdeme ke spontánnímu objevení nových cest, jak dojít k výsledkům, které chtějí. Klient, pokud na začátku nevěří, že test je spolehlivý, s údivem zjišťuje, že to na něj „sedí“. Všímám si jeho zvýšeného soustředění a říká, že chce vědět více. Mějme vize, uskutečňujme je, Worktest je ukazatelem, kde na té cestě jsme.
Ing. Helena Seifertová, ACC Kontakt: +420 720 939 814
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.